Tummar upp.

Middagen med släkten gick riktigt bra, var rädd för att vi skulle vara 25 stycken som vi brukar. Men jag hade tur och över hälften var sjuka, så det blev lugnt och mysigt. Ändå så är det ganska roligt att vara med dem, det kommer skratt efter skratt. Som vanligt efter sociala sammanhang så är jag helt slut, blir så utmattad av det. Jag är hela tiden på spänn. Så jag ska lägga mig ganska snart och imorgon ska jag till mormor! God natt!

Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik:

I den där vinkeln ser du nästan ut lite som Regona Spektor. På ett bra sätt. :)

Svar: Åh, tack så mycket!
Carolina H

2012-10-29 @ 15:34:53
Blogg: http://shimmerdimmer.blogg.se
frida:

Jag håller med Shimmerdimmer, om att du är lik Regina Spektor i den där vinkeln. Du är dock tre miljarder gånger sötare! :)

Och ditt blyertsporträtt som började som Megan Fox - det är jättefint. Sluta aldrig teckna!!

Svar: Det var länge sen jag tecknade, men när du säger så blir jag jättesugen på att ta fram blocket igen! :)
Carolina H

2012-10-29 @ 20:56:52
Blogg: http://hellomiami.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: