Tändstickor.

Jag har precis kommit hem från en liten promenad med Mamma. Vi gick förbi en kyrka och passade på att köpa en blomma till min faster. Vi ska på middag hos dem senare ikväll. Jag valde en blomma med en annanas på, som senare skulle börja lukta också! Både jag och mamma har en förkärlek till småbutiker så vi kunde inte låta bli att köpa den finaste tändsticksasken någonsin. Sen fick jag syn på mängder av kaktusar och köpte en med klarröda blommor. Har ju åtta andra kaktusar i mitt rum, så de får sällskap av en till!
 

MissNosebleed- En av Sveriges största Allternativa Konstbloggar!:

sv: Tål du inte pumpor ellr luktar det bara äckligt? :o Kramar Louise Nosebleed!

Svar: Att det luktar så äckligt, haha. :(
Carolina H

2012-10-28 @ 16:58:26
Blogg: http://missnosebleed.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: