Smycken.

Jag vill köpa massor av nya smycken, men jag blir alltid så snål. Tre ringar eller en stickad tröja? Det kostar nästan lika mycket, och då väljer jag alltid tröjan. Men jag brukar alltid kolla på smycken när jag går i affärer, men brukar oftast bestämma mig för att det inte är värt pengarna. Det slutar oftast med att jag ändå inte använder dem så mycket om jag köper dem. Det känns verkligen som om jag behöver lite smycken nu, så får kanske beställa hem några billga från nätet. Har du någon bra sida med smycken? Behöver tips!

Shimmerdimmer - Mitt land är frusen musik:

Jag brukar få inspiration av både smycken och annat snyggt jag ser och tänka "det där kan man nog knåpa ihop själv". Ibland gör jag något åt saken men för det mesta låter jag bli. Fast det är grymt kul att göra egna smycken! :)

Svar: Åh, det borde jag börja göra! Då kan man få det precis som man vill. :)
Carolina H

2012-10-29 @ 21:18:18
Blogg: http://shimmerdimmer.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: