Varning för oseriöst skrivande.

Funderar på att börja blogga igen. Saknar det så otroligt. Behöver det för att få struktur i mitt liv, men jag blir så stressad av statistik, uppdatering och vad ni tycker osv. Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu, lite jobbigt. Hjälp miiiiig. Asså verkligen hjälp, typ säg vad ni tycker, vad ni vill och vad ni tror är bäst för mig. Kommer älska dig då, hihi. Btw, kolla min nya keps, den är så fcking underbar!

Anonym:

Jag tycker du ska fortsätta blogga, älskar din blogg! Om du tycker det tar för mycket tid så kan du ju blogga när du har tid och stressa inte över att lägga upp så många inlägg istället. :)

2012-12-01 @ 00:34:37
Fiffi:

Börja blogga igen! Om det inte funkar så ta bara en paus igen och såå

2012-12-01 @ 00:58:50
Blogg: http://metanoia.blogg.se
Lexie:

Fortsätt blogga! Det var så sjukt länge sen, jag går in på din blogg varje dag och hoppas att du uppdaterar.. xD

2012-12-01 @ 15:09:51
M:

Fortsätt blogga! Älskar din blogg. Och som anonym sa behöver du inte stressa över många inlägg och sånt... :)

2012-12-02 @ 12:32:09
Miss Naily A Fucking Rockstar!:

Skit i statestiken å blogga för din egen skull och för att du tycker det är kul!
Känner mig själv stressad när min statestik är låg och undrar om det är jag som bloggar dåligt.
Anledningen till att jag bloggar är just nu för att det är kul och ännu roligare är det att gå tebax i arkivet och se vad man har hittat på för tokigt och det är det som jag tycker är det viktigaste för mig.
Borde vara något liknande för dig med.

Kram på dig å fortsätt blogga! - För din egen skull!

2012-12-12 @ 21:59:19
Blogg: http://www.heysugarmagazine.se/missnaily
Miss Naily A Fucking Rockstar!:

Skit i statestiken å blogga för din egen skull och för att du tycker det är kul!
Känner mig själv stressad när min statestik är låg och undrar om det är jag som bloggar dåligt.
Anledningen till att jag bloggar är just nu för att det är kul och ännu roligare är det att gå tebax i arkivet och se vad man har hittat på för tokigt och det är det som jag tycker är det viktigaste för mig.
Borde vara något liknande för dig med.

Kram på dig å fortsätt blogga! - För din egen skull!

2012-12-12 @ 21:59:20
Blogg: http://www.heysugarmagazine.se/missnaily

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: