Lite seriöst.

Som ni har märkt har jag inte bloggat. Min antidepressiva/sociala fobi medicin börjar äntligen (efter fem veckor) funka. Det har varit mycket sämre under de veckorna, och jag har försökt att fokusera på bloggningen för att "aktivera mig". Alltså inte ligga i ett hörn och gråta. Så nu när jag orkar lite mer så tänkte jag ge min tid och mina underbara vänner som inte har gett upp på mig efter de senaste åren. Men jag är helt övertygad om att jag kommer börja blogga igen, för jag tycker det är jätteroligt och ni läsare är för söta. 
Så nu vet ni det, kommer fortfarande kolla in ibland så om det är något ni vill så får ni lämna en kommentar, skriva på kik eller instagram. Kik: Incitus Instagram: Kaotiskt
Vi ses nog senare, puss på er!

Rebecca:

vad skönt att det fungerar!

2012-11-06 @ 13:32:36
Blogg: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: