Oj.

Precis när jag kom hem från stan så kom min morbror och hans fru på besök. Så tiden rann iväg och jag ville inte sätta mig ner vid datorn för att blogga. Det skulle kännas väldigt oartigt mot dem. Men det var trevligt i alla fall. Jag och min lillasyster hade gjort Cake Pops att bjuda på, alltså någon typ av sockerkaka/chokladboll formad som en boll med choklad över. Så sätter man fast bollen på en pinne och såklart en del dekorationer på. Däremot så valde jag att äta glass istället för jag tycker att det var för sött, men de är ju bara för söta att kolla på! 
Nu ska jag sova, och imorgon visa det jag köpte på stan idag! God natt finisar, sov så gott och dröm sött.

M E L L I:

Sådana vill jag lätt prova! =)

2012-10-30 @ 23:53:31
Blogg: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: