Svar på kommentarer.

Fick lite kommentarer förrut, och en missförstod jag tydligen, haha. Tänkte svara på den såhär istället, för det är väl inget som jag skäms för eller något. 
Maya: JAG ÄLSKAR DIG MED! tycker om dig mycket. 
 
Anonym: Jag skulle dit för ett möte med bup och mellanvården, för att planera resten av hösten. Men som sagt gick det skitdåligt på mötet enligt mig. Mellanvården kopplades in i februari, och är en del av bup som jobbar mycket mer intensivt och med familjen. De kommer oftast hem till patienterna.
I alla fall så går jag dit för att jag mår dåligt, som de flesta. Jag vet inte hur mycket jag ska berätta, hur mycket ni vill höra, hur mycket ni orkar höra. Så vi tar det här som en liten..tja, frågestund om det. Ni får ställa alla frågor om hur jag mår, diagnoser, behandling, råd när man mår dåligt osv. Jag har inget problem att prata om det, så fråga exakt allt ni undrar. 
Och ställ nu frågor så det här inte blir awkward för mig! :( 

Lexie:

Du ville ha några frågor, så jag antar att jag ställer något jag undrar.
Hur brukar dina behandlingar ser ut (när du nu mår dåligt, psykiskt eller fysiskt)?
Hur länge har du mått dåligt egentligen?
Och hur har allt blivit som det blivit?

2012-09-11 @ 21:14:49
Fiffi:

Bebis <3
Vad får dig att må bra och hur brukar du göra för att försöka få bort alla tankar? <3

2012-09-11 @ 21:30:37
sofia:

vad har du för diagnoser? vad tycker du om bup (alltså personalen, behandlingen osv? kan du berätta om hur du ser på självskadebeteende? (tex skära sig)

2012-09-11 @ 21:46:55
Anonym:

Tack för svaret, formulerade mig väl fel lol.

Alla mina frågor har de över ställt redan. :)

2012-09-13 @ 17:04:07

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: