Lockigt

Jag är så trött efter resan, men jag är hemma nu! Det har varit en jobbig resa, måste jag erkänna. Det började med att vi kom dit med flyget och checkade in på hotellet. Vi tog det lugnt en stund och sen började jag göra i ordning mig. Vid halv fyra så var det dags för vigseln. Vi var i en sal som hette Konsthallen. När det var klart åkte vi vidare med båt till ett ställe där det skulle vara middag. Men jag klarade aldrig av att äta där, så jag satt utanför och åkte sen tillbaks till hotellet efter förrätten. Min middag blev några brödskivor och ett äpple, medan jag låg i sängen och kollade på bland annat Men in black 2. 
Under dagen fick vi fördriva tiden genom att gå runt på stan - problemet var att det var bara Åhlens som hade öppet. Vi hittade ett café som vi fikade på ganska länge, gick på museum och sen gick vi tillbaks till samma café och åt sen lunch! 
Nu är jag så trött så det finns inte, men ska kolla lite på TV innan jag går och lägger mig! Så här såg jag ut på bröllopet, inte särskilt "uppklätt" men jag trivdes i alla fall i det. Hade även lockigt hår som omväxling. Jag tycker det ser lite ut som om jag har peruk på mig!


 

Fiffi:

Åh fin skjorta ju!

Svar: Gillar den!
Carolina H

2012-09-16 @ 20:43:16
Blogg: http://skimmerhavet.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: