Gult.

Tjatjofsjifsh, blablabla. Jag är på dåligt humör, typiskt mig! Enligt min kurator så ska man ha glada färger på sig, för att man då ska bli glad. Fast jag gillar ju inga färgglada färger, så jag är körd haha. Nejmen, jag tänkte att vi skulle testa lite. Jag är nog inte den enda som är på halvdåligt humör, så nu sätter vi oss och kollar på den här gula och fula blomman. Jag avskyr gult, det är så fult. Och det är inte bara för att det rimmar. Har något personligt emot färgen gul, men kan inte komma på varför. Blomman i sig är ju fin, men varför gul? Varför? 
 

Fiffi:

Gult ägerrrrrr ):

Svar: Fult. ):
Carolina H

2012-09-03 @ 22:30:22
ANTONSFOTO:

sv: Tack så mycket :D

2012-09-03 @ 22:48:03
Blogg: http://antonsfoto.webblogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: