attenionwhore.

Åkte iväg och shoppade, tillsammans med mamma och min lilla syster. Förstår inte varför jag alltid begår det misstaget, för det är omöjligt att gå med dem två samtidigt. I alla fall så behövde jag verkligen några nya bh:ar, inte för att jag vuxit ur de andra (som man skulle hoppas på, haha) utan för att de andra blev för stora. I alla fall så hatar jag att köpa nya, för det är asjobbigt. Belönade mig med en t-shirt och en mössa efteråt! Mössan är mer vinröd i verkligheten, älskar den massor. Jag hoppas det blir regn imorgon, så jag kan använda den! Nu ska jag titta på Svenska Hollywoodfruar och Project Runway, mysigt. 
Tyckte att jag som tonåring behövde lite uppmärksamhet och bekräftelse så valde att ha med bh:arna. <3
(jag driver, för er som inte förstår. :()

Anonym:

vart köpte du mössan? :)

Svar: Glitter! :)
Carolina H

2012-09-18 @ 21:04:13
Lexie:

Vart köpte du tröjan? Love it!

Svar: New Yorker!
Carolina H

2012-09-19 @ 10:34:13

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: