Gnottarna.

Är det någon mer än jag som alltid kollade på Gnottarna när jag var liten? Dem som bodde djupt ner under jorden och var täckta av päls. Det fanns fyra stycken i olika färger, plus en gul, lurvig boll. Dessutom fanns det två fladdermöss som alltid satt och kollade på dem. Bild här. 
Jag hittade en självlysande figur av den lila igår. Precis som stjärnorna man hade i taket när man var liten. Den är så gullig, jag funderar nästan på att sätta upp den i mitt rum. Den påminner om min barndom.
I alla fall så gjorde jag ett litet försök att ta kort på den, i mörkret. Det var jättesvårt för den behövde lång slutartid för att få till något ljus alls. Bilden blev väldigt brusig, men det var det bästa jag kunde få till. Man ser verkligen hur den lyser!


MissNosebleed- En av Sveriges största Allternativa Konstbloggar!:

sv: And so do I :3 Kramar!

2012-10-20 @ 19:09:25
Blogg: http://missnosebleed.blogg.se
Lee:

Åh, jag såg på det ibland :D Tyckte den gula bollen var så söt

2012-10-23 @ 02:08:15
Blogg: http://bananacan.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: