Tjenaaa.

Jag är astrött, har haft det bra idag. Lite jobbigt med bråk osv, men överlag så har det varit chill. Just nu ska jag koka te och äta min dagliga skål yoghurt. Eller rättare sagt: jag äter en skål yoghurt minst två gånger om dagen. nomnom. 
Imorgon så är det första dagen på skolstartsgruppen, jag är så jäävla nervös. Tänk om jag gör bort mig eller om folk tycker att jag är konstig? Åhh, så nervös. Någon som har tips på hur man lugnar sig? :( 

Känner mig som en enda liten vattendroppe, i ett så stort och rasande vattenfall som störtar ner i marken, med ett dån så högt att det bedövar mig.

Fiffi:

Lyssna på bra musik innan! Det brukar hjälpa mig lite iallafall :$

2012-08-12 @ 23:26:21

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: