Smashbox.

Köpte en ny ögonskugga i stan, min gamla var så glittrig och allt glitter ramlade ner på kinderna. Men den här var jättebra! Rekomenderas verkligen, och finns i andra färgskalor. Vi köpte också sprayfärg för håret på buttrix, men det sög haha! Sen satt vi och kollade på några (snygga) killar som sjöng och spelade.  Det var mysigt. Och jag klarade att åka buss och tunnelbana, både fram och tillbaks! 

smashbox, Kicks 245:-

Bettan:

Tala om för din mamma hur du mår, att du känner dig väldigt nere och så... berätta bara som det är och att en hund skulle göra allt så mycket bättre. Sen får du också försöka vinna hennes förtroende när det gäller det här med att sköta ansvaret och så. Ett tips är att inte hoppas för mycket för om du inte får en hund kommer du bara sitta och vara besviken :( Lycka till gumman.

Svar: Tack, hon vet hur jag mår och så. Har en kanin just nu, men han är jättegammal och..när han dör kommer jag typ också göra det. :(
Carolina H

2012-08-01 @ 20:03:09
Blogg: http://bones.webblogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: