Monkii.

Åh, mina nya älsklingar från Monkii! Hade tänkt att köpa något nytt innan skolstarten, men det fick bli nu istället. De var så perfekta, och det är inte ofta jag hittar kläder med färg som jag gillar. Det enda jag behöver (host) ha till hösten är: halsduk (hittade en på Monkii, men mamma tyckte att det räckte.:() ett par svarta kängor/boots i Dr. Martens-stil och..mer saker som jag egentligen inte behöver, men så gärna vill ha!

Annika:

Fin blogg :)

Svar: Tack!
Carolina H

2012-08-07 @ 17:16:37
Blogg: http://blogofphoto.webblogg.se
Bettan:

Oh kära du jag har så mycket brist på en ny header bild och den där bilden var den enda dugliga, kvalite och storlek liksom. Den gamla var så himla ful så jag var verkligen tvungen att ha en ny men lovar att det bara är tillfälligt så jag hoppas att du kan blunda eller nåt och scrolla ner snabbt hahahah! Jättefin är du :) Kram

2012-08-08 @ 10:50:50
Blogg: http://bones.webblogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: