det handlar inte om att bli smal, det handlar om att göra det man vill.

"no matter how slow you are, you're still lapping everyone on the couch."
 
Idag har jag gjort någon mot en av mina "fobier". I flera år har folk retat och skrattat åt mig för hur jag springer. Det har gjort att jag inte springer längre, jag vägrar. Men inatt så tänkte jag att det kanske vore skönt ändå, så vet ni vad? För någon timme sen frågade jag min lillasyster om hon ville följa med ut och jogga. Vi bestämde oss för en liten kortis, bara runt kvarteret. Och det gick bra, så vi sprang lite till. Inte så långt kanske, men jag svettas som en gris. Jag. Slutar. Inte. Svettas. Dumma kropp. :(
Jag är stolt över mig i alla fall, det viktiga var inte hur länge jag sprang utan att jag vågade göra det. 
 
Våga utmana dig själv, det är ingen som kommer bry sig om du springer fult, ser konstig ut, gör fel eller vad du än är rädd för. Om dina kompisar gör det ändå, så är de inga kompisar. Gör någon främling det..vem bryr sig om dem? Våga göra det du vill. Jag tror på dig. 



Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: