Videoblogg.

Hade jättetråkigt. Döm mig inte för hur jag är, haha! Kände mig väldigt stel och konstig. Filmen blev inte så bra enligt mig, men det var ett bra tidsfördriv! Hoppas ni tycker om mig ändå! :(
Kommer förmodligen inte göra fler, men ni får väl säga till om ni skulle vilja det. 

ynnej:

CAROLINA, NU SLUTAR DU VARA SÅ IN I HELVETES JÄVLA FIN,SÖT,ROLIG,GULLIG,SNÄLL OSV. JAG KLARAR DET INTE MER. OKEJ.

men jag älskar dig vilket du vet. och ja, du är så jävla fin. :___:

Svar: ....tog hundra år innan jag fattade vem det var. </3
Carolina H

2012-09-01 @ 21:23:34
johanna:

resultatet finns på bloggen nu om du vill se hur det blev! :)

2012-09-01 @ 21:54:15
Blogg: http://mixband.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: