Plugga.

Har äntligen gjort klart mina läxor, åh jag är så utmattad av dagen. Men fick alla rätt på sist jag testade mig på glosorna, så jag orkar inte öva mer. Nu ska jag dricka de och sen gå och lägga mig. Jag är så slut. Hela dagen har jag gått med en klump i halsen och tårar som ständigt hotar att ramla över. Inte blev det bättre för att mötet på bup gick asdåligt. Det var förresten någon som undrade vad bup var, och det är barn- och ungdomspsykiatri. För tillfället hatar jag dem, men mår du dåligt ska du gå dit. Jag är bara ovanligt bitter efter dagen. 
Det positiva är att jag har tillräckligt med pengar för att köpa ett nytt skal! Så det gäller bara att bestämma sig, och sen beställa. Jag längtar! 

blev glad när jag såg det här! pluggning = avklarad.

Anonym:

Klart jag vet vad bup är. Jag undrade vad du skulle göra där..?

2012-09-11 @ 12:53:54

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: