nitar.

Som ni säkert har märkt tycker jag om att göra klädcollage osv. men jag börjar få slut på inspitaion för tillfället. Så om ni vill att jag gör ett collage med något så får ni gärna kommentera! Jag lär väl göra en egen tolkning på det, så det blir min stil men jag behöver verkligen idéer! Så skriv på idéer, fina ni. 
I alla fall så älskar jag kläder med nitar (ordet låter onödigt brutalt.) på kläder och  skor, men ändå så har jag inga själv. Det är nog mest för att de kläderna som jag ser i affärer alltid har så snålt med nitar, och det är svårt att beställa hem rätt storlek från nätet. Snyggt är det i alla fall! 

melinda:

åhåhåh vart har du hittat väskan!?

Svar: fashiolista.comfast vet inte vart man kan köpa den. :(
Carolina H

2012-09-26 @ 16:01:08
Blogg: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: