Mums.

Sitter och fikar framför en deckare. Komisarien och havet. Det är mysigt, men kakorna blev för mjuka. De ska vara mer krispiga, men visst ser de goda ut? 
Imorgon har jag idrott för första gången på ja...över ett halvår och tre år sen jag gick på det regelbunden. Inte så konstigt att jag är nervös! Är  dessutom dålig på allt som har med sport att göra och min kondition är den sämsta det är århundrandet. 



Sofie:

Sv; Då tycker jag att du börjar titta nu, på en gång! Jag lovar att du är fast efter det första avsnittet. Jag tittade igenom två och en halv säsonger på tre dagar, nej har inget liv, hahah.. Men det är ju så sjukt spännande hela tiden! :)
Tack detsamma, fina du!

2012-09-03 @ 00:34:34
Blogg: http://dropthisdead.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: