Kvitter.

God morgon! Hoppas ni har sovit gott. Idag skulle jag egentligen ha åkt till stan med några kompisar och fikat på Muffinsfabriken. Men min kompis var sjuk, så det blev inställt. Det är ändå regnigt ute, så det hade varit inte så lagom mysigt ändå. Så idag har jag bestämt mig för att ha en liten "hemma-och-mysa"dag! Har tänkt mig att bara gå runt och ha det skönt i mina extremt fula kläder, äta mat, noppa ögonbrynen, duscha, rengöra ansiktet ordentligt, tvätta löshåret, tvätta sminkborstar osv. Förmodligen kommer hälften av sakerna inte bli av, men det glömmer ni bort! Vad ska ni göra idag? 
Tänkte passa på och ge er receptet på brownien jag gjorde igår! 

Lee:

Det där receptet måste jag stjäla <:

Svar: Gör det!
Carolina H

2012-09-22 @ 13:37:29
Blogg: http://bananacan.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: