Hög.

Igår skulle jag svälja en riktigt stor tuggtablett, en för stor. Och såklart kunde jag inte svälja hela tabletten, utan den fastande i halsen. Så den satt fast i mitten av matstrupen och jag började få panik. Sen började jag få kramp i strupen och tabletten satt fortfarande fast. Jag försökte dricka vatten och äta yoghurt men det blev bara värre. Så när jag började skrika av smärta så åkte vi in till akuten. När vi kom dit fick jag gå före resten av patienterna och åkte i rullstol.
Sen fick jag en del lugnande mediciner, så kramperna slutade och blev minst sagt påverkad av medicinerna. Jag sa bland annat att min tunga var en mystisk köttklump som var i vägen. Jag fick en puls och syremätate på fingret, som jag lekte med. Först sa jag att det var ett rymdskepp som flög runt. Sen upptäckte jag att om jag tryckte på den, så ändrades pulsen. Så på mätaren (där man ser linjerna för hjärtslagen) gjorde jag fyrkanter. Ibland så stannade den och började tjuta för att den inte kände någon puls, och då skrek jag "mamma, mamma, jag är död! :D".
Sen tog jag av mig syremätaren som hade röd laser, och satte den på mammas näsa. Då började jag sjunga "Mamma med röda mulen, hette en helt vanlig....mor!" Under hela tiden skrattade alla sjuksköterskor och läkare åt mig.
När vi var på väg hem sluddrade jag och försökte sjunga. Det lät förmodligen hemskt, men jag tyckte att det lät bra! När jag kom hem åt jag mat och gick och la mig. Jag känner fortfarande att jag är lite lullig. Hahah, rolig kväll!


fiffi:

asså,låt mig få uppleva en kväll med dig som hög <3<3<3<3

Svar: då måste du fixa något först, dude!
Carolina H

2012-09-07 @ 13:19:44
fiffi:

ska ju snart kanske få ny sömnmedicin, och den blir man nog lite lullig av ;)))))))))))

Svar: oh, yeah!
Carolina H

2012-09-07 @ 15:19:24

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: