hjelp hesten.

Har suttit i flera timmar och försökt planera en ny bloggdesign och sedan göra den. Men det verkar omöjligt för tillfället, för alla typsnitt är olika hela tiden. Tänker ge upp för kvällen, istället äta lite och dricka te medan jag kollar på Svenska Hollywoodfruar. Imorgon så kommer jag bli tvingad till skolan, usch och fy. Vi får se om jag klarar av hela dagen. Jag tänker i alla fall försöka komma på en design, har ni några förslag, idéer eller inspiration till mig? Eller teman kanske? Behöver verkligen inspiration till en ny design! 
 
Såhär känner jag för min dator just nu:
 

Lexie:

Ta något du vet att du tycker om. T ex. kors, nitar, svart, rött eller vad det nu är. Eller så lägger du upp 3 fotografier under "kaotiskt" - antingen på kläder eller dig själv. Och sedan kommer texten "foto, kläder, och mitt liv." Eller något.

2012-09-26 @ 18:20:37

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: