Gammalt.

Tycker inte om att kolla på gamla bilder på mig, men just idag gjorde jag det. Kan ni förstå att tjejen med sönderblonderat hår är samma person som jag? Jag har svårt att se samma person, och det här var bara två år sen. Kan berätta att efter den där semesten var mitt hår grönt. Verkligen grönt. Jag hade precis blekt håret innan vi åkte, och med all sol, bad och klor så blev håret grönt efter två veckor. Lagom charmigt. Trivs mycket bättre i mitt utseende nu! Vilken "person" tycker du bäst om, jag på bilden eller som nu?

Lexie:

Tror inte att din personlighet ändrats på de två åren om jag ska vara ärlig. Du var söt då. Du är söt nu. Så är det bara.

2012-09-27 @ 14:48:43
Fiffi:

Du var lika fin då som nu juuu

2012-09-27 @ 15:24:51

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: