Elf.

Kände för att sukta efter lite smink idag, för allt mitt är nästan slut. Men inte orkar jag lägga några pengar på det, haha. I alla fall skulle jag vilja beställa hem nytt smink om jag hade pengar. Sen är jag lite skeptisk till att beställa hem smink från nätet, för man vet aldrig vilken kvalité det är eller om färgen (framförallt på puder, foundation osv.) passar. Är det någon som har erfarenhet av Elf? 
Nu ska jag snart gå och lägga mig, god natt! Sov så gott! 

Lee:

Jag köper smink från elf! Tycker det är bra smink, bara det att läppstift/nagellack har en tendens att inte ha riktigt samma färg som på hemsidan. Men eftersom det är så billigt så gör det inte så mycket c:

Svar: Oh, då vet jag!
Carolina H

2012-09-29 @ 15:37:16
Blogg: http://bananacan.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: