dubbel regnbåge.

Precis när jag kom hem så började det spöregna, inte så länge men verkligen otroligt mycket. Ett tag lät det nästan som om glasen i fönstret skulle gå sönder, och jag hörde en hel del billarm som gick igång av det kraftiga regnet! Sen kom det såklart ett regnbåge, en dubbel till och med! Så vackert, men svårt att fånga på bild. Kolla på hilmen, ser ni hur stor skillnad det är på färgen före och efter regnbågarna? 

Miss Naily A Fucking Rockstar!:

Håller med om att det är svårt att fota regnbågar!
Oftast är dom så stora att man inte får med hela på bild :)
Förresten gillade ditt höst kollage i tidigare inlägg!
Vill bara att det ska bli jätte mycket höst just nu så man kan mysa runt i stickat.

Ha det bäst!

2012-09-20 @ 16:15:23
Blogg: http://www.missnaily.wordpress.com
Maja, foto:

så fina bilder! regnbågar är alltid svårt att fota tycker jag... :(
vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2012-09-21 @ 22:57:37
Blogg: http://vildt.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: