BOOST.

Ibland måste man vara snäll mot sig själv. Ibland måste man ge sig själv lite boost. Det passar dessutom en söndag, när man måste till skolan hela veckan osv.
Man måste inte hata sig själv, för att få andra att älska en. Men man måste inte älska sig själv, för att kunna älska någon annan. Det enda man behöver är att vara snäll mot sig själv, inte fokusera på det dåliga hela tiden. Du behöver inte tycka om dig, även om du borde, men du får inte tänka negativt om dig. Det gör bara att man mår dåligt. Tänk på det som är positivt, för det finns något. Ibland är det svårt att komma på något, men du behöver inte tänka "åh, jag är snygg och bäst blablabal". Det räcker med ett litet "Jag är faktiskt inte så dålig." "Idag ser jag lite bättre ut än vanligt!" eller till och med "Jag passar i den här tröjan" . Stryk det negativa och lägg på små, lätta positiva. Jag lovar att sånna små tankar får dig att må bättre.  
Oh well, jag tycker om dig som du är. 



MAYAAAA:

hej carro, älskar dig, puss hej.

2012-09-11 @ 06:07:13
Blogg: http://mayaspencer.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: