untitled.

Idag gick jag hem tidigare från skolan igen, det här går verkligen uruselt. I alla fall så börjar jag bli stressad av alla prov, så jag har tänkt mig att plugga lite NO och lite Franska idag. 
Måste bara fråga mig själv hur i helvete jag tänkte när jag valde franska. Jag hatar språk, det värsta som finns. ble. Funderar på att gå ut och fota lite höstlöv, men det regnar lite. Blött och äckligt. Mitt andra alternativ är att ta en lång dusch och sen rita lite. Hur har eran dag varit? 

dålig bild okej. 

Lexie:

Konstig. HAHA! Vi läste upp egna skrivna berättelser/sagor för en förskoleklass idag. När den tredje skall läsa, har två meningar kvar. Vad händer? Brandlarm... lol. Men annars så gick det väl bra, en kille var absolut säker på att jag kommer få A på den uppgiften. Vad säger man?

Svar: Hahhaha, det låter som om det gick bra! Bortsett från brandlarmet. :)
Carolina H

2012-10-03 @ 18:30:15
mirre:

Så söt :D

Svar: Du med!
Carolina H

2012-10-03 @ 19:11:55
Blogg: http://twinkipinki.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: