Jag älskar dig.

Min kanin är sju och ett halvt, och han kommer inte bli så mycket äldre. Men han är pigg och glad, så otroligt påhittig. Han är verkligen mitt lyckopiller. Vad skulle jag göra utan dig? Han är mer som en familjemedlem än en kanin. När man kommer hem från skolan så skuttar han fram till en. Han brukar sitta och kolla på TV med oss. Om man ger honom mat så gör han de mest roliga grejerna. Är han missnöjd så stampar han mot en när han springer. Det charmigaste av allt är när han vill kela och blir klappad, så sitter han och slickar på ens hand ända tills man klappar honom. Han är så underbar.
Har ni ett husdjur? Berätta för mig!
Bild från igår. 

Lexie:

Har en golden retriver hemma. Hon är ett år och en månad och en vecka gammal ungefär. Dock har hon varit nära två omständigheter på att kunna dö. Men hon är otroligt mysig ändå. Kunna gå hem och sedan bli överfallen av en beige päls. Haha. Hon har även en egen "puff"/soffpall som sin egen. När hon var valp fick hon plats med den, nu.. står hon och lutar sig på bakbenen.

2012-10-05 @ 19:51:00
MAYA:

Jag har en liten pumi som heter sandor O:D

2012-10-06 @ 13:55:01

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: