Efterbliven.

Nu är jag hemma igen! Nu ska jag fika lite med familjen, för min lillasyster har nämligen praoat på bageriet. Vi har bestämt att de gröna monstren är gjorda av henne. Helt säkra är vi ju inte, men vi gissar på det! Just nu kollar jag på Project Runway Sverige. Jag stör mig lite på att det är en exakt kopia av den amerikanska verisionen. Tycker det är lite mysigt ändå. Brukar ni kolla på Project Runway? Senare ska jag gå och lägga mig, så säger god natt redan nu! Sov så gott. 
Så gullig den är! Den ser en aning efterbliven ut med ögonen helt fel, men sånt faller jag ju för. 

MissNosebleed- En av Sveriges största Allternativa Konstbloggar!:

Aaaw cookie monster! xD

sv: Åh tack så mycket! :D Kramar Louise Nosebleed!

2012-10-15 @ 23:05:00
Blogg: http://missnosebleed.blogg.se
Lee:

Men gud vad söt den var!

Svar: Hahaha, jaa!
Carolina H

2012-10-16 @ 13:51:42
Blogg: http://bananacan.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: