Vännen.

Nu är jag förmodligen påväg mot Fiffi, så tänkte berätta lite om henne. Vi träffades på nätet för över tre år sedan,  på någon töntig spelsida haha. Vi blev otroligt tajta och har båda varit deprimerade ett bra tag. Det har hjälpt mig så mycket att ha henne vid min sida, även om hon också mår så dåligt. Hon är lika gammal som jag, dvs 15 år. Heter egentligen Frida och jag kallar henne bla. Fiffi, Fiffus, Fäffä, Federico och Fiifiiiii. Hon är otroligt söt, otroligt fin och rolig! Dock är jag lite nervös för att det ska bli stelt i början, men det brukar släppa snabbt. 
 

Fiffi:

gullis, älskar dig <3

2012-08-03 @ 13:06:18
Fiffi:

.....IS THAT EN FINNE ON THE PANNA????

2012-08-03 @ 13:30:00

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: