Shopping.

Kom hem för några timmar sen, men orkade inte blogga med en gång. Jag är nöjd med dagens shopping och jag har haft det sjukt kul med Moa! Vi har kommit fram att vi gillar kläder lite för mycket.. Att det nästan är lite lätt sjukligt haha! På bussresan hem hände det mycket, om vi säger så. Det var en händelsefull resa! 
Det började med att bussen jag skulle ta var 15-20 minuter för sen..bussen innan min alltså! Så jag slapp vänta. Men innan vi fick gå på stormade tre väktare in och försökte prata med ett fyllo som satt och skrek och hade sig. Det slutade med att en av vakterna fick åka med honom. Jag misstänker dessutom att det var chauffören själv, för vi var tvungna att vänta på en ny pga. "händelser med busschauffören".
Efter det åkte vi i alla fall och några säten bakom mig satt en av de snyggaste killar jag har sett på riktigt (inte bilder, video osv.) Vi gick av på samma hållplats och hade ögonkontakt ett tag. Ville bara säga att han var snygg, okej? 


Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: