Sats.

Idag har jag faktiskt varit att tränat på gymmet, det var skönt. Nu får ni inte tro att jag är någon hurtig människa, för jag är nog den lataste man kan hitta. Det var säkert en och en halv månad sen jag var där sist. Jag har tänkt mig att komma igång med träning igen, nu när skolan börjar. Ska nog gå två gånger i veckan, och försöka ta en promenad tre gånger i veckan. Då kan jag trycka i mig ännu mer godis, wohooo! Nejmen, alla behandlare jag har haft säger åt mig att jag måste aktivera mig mer. Som att gå på promenad eller gå till gymmet med mamma, så jag får väl ta och testa det ordentligt den här terminen. Jag kommer säkert orka en vecka eller så, sen kommer jag ligga hemma i sängen med datorn och trycka i mig kladdkaka som vanligt heheh. 
Nu ska jag åka till Liljeholmens Centrum och följa med mamma till systemet och kanske kika in i någon affär. Skriver mer sen hörnii! 
 
Har på mig med nya, urmysiga tröja idag. Det är nog en aning varmt, men det är ju mulet så! Förresten kan ni se hur den nya tapeten ser ut, dock med blixt med ändå. 


Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas bara för mig)

Bloggadress:

Din kommentar: